First time ever I dit a gellac manicure. Good experience, nails have lastest for 3 whole weeks. Great quality nails. Shop will soon have some upgrade. If you want great nails, fast service and good price this is the place to be.
Behandeling door Caramel•Gellak manicure
MvdB•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Cute salon, needs some tender loving care but it did not bother me and loved the experience. Fast, good quality nails and sweet person helping me. Definately come back!
Behandeling door Caramel•Gellak manicure
MvdB•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer blij!
Behandeling door Caramel1•Kunstnagels opvullen
Mika•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Er waren werkzaamheden in de salon, waardoor het er niet rustig was. Maar dat betekent dat het de volgende keer wellicht juist mooier is......en excuses werden gemaakt.