De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,5
1728 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Altijd goed!!! Fijne sfeer, snel gedaan en heel zorgvuldig
Prima, geen bijzonderheden, snel geholpen.
Zoals altijd helemaal blij met mn gellak nagels. Snel en mooi gedaan. De kleur is ook weer prachtig en het blijft minstens drie weken mooi.
Efficient and friendly service. My pedicure was great and so was my gel manicure.
Nagels altijd netjes gedaan met Gellak, personeel heel vriendelijk!
8
1
8
9
10
248
10