Onwijs blij met met deze kapper. Ze doet de naam van haar salon eer aan, want een nieuwe look heb ik zeker! Aan mij heeft ze een vaste klant!
Styling door Loubna•
Vrouwen - knippen en föhnenToon alles…
Anoniem•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Top! Loubna is super vriendelijk
Styling door Loubna•Föhnen / Stylen
Marijn•4 maanden geleden
Geverifieerde review
My 11y old daughter was very scared to come and cut her hair. Loubna was super kind and professional and my daughter asked me when we’ll come back again 😊
Styling door Loubna•Vrouwen - knippen en föhnen
Amélie•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Loubna accepted a last-minute haircut and i was happy with the cut and the styling. Very friendly, professional, and a good price - recommendable!