Het is aardige rustige man. Tijdens het knippen vraagt hij of het de juiste lengte is. Maar naar mijn idee was het toch niet helemaal naar mijn zin en was tekort. Deniz mag iets meer vragen stellen om tot de juiste behoefte te komen.
Styling door Deniz•Mannen knippen
Jefta•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Netjes geknipt!
Styling door Deniz•Mannen knippen
Mik•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Welcoming and friendly
Styling door Daan Bartels•Mannen knippen
David•5 maanden geleden
Geverifieerde review
I’ve been here four times, but this was my first time with Deniz. He did a fantastic job and is clearly very skilled. I believe he has definitely moved past the intern stage and is ready to start his career as a barber.
Styling door Deniz•Mannen knippen
Hossein•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Deniz probeerde iets nieuws met mijn kapsel en het bevalt mij erg goed. Hij heeft heel netjes en strak gedaan. Ik ben heel tevreden ermee dus ik kom zeker weer terug.