Te lang (1,5 uur) wegens teveel klanten tegelijkertijd.
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Pandora is op het oog een mooie salon. Ruim ingericht en oogt heel hygiënisch. Ik ben echter minder te spreken over de kwaliteit van de behandeling en het personeel. Als je een manicure boekt, moet je nog vijf euro toeslag betalen als je je nagels ook gelakt wil hebben. Vind ik behoorlijk wat voor een beetje nagellak. Bij andere salons zit je nagels netjes lakken meestal inbegrepen in de prijs.
Daarnaast adviseerde de specialiste mij om mijn nagels met gel te lakken, omdat dat langer mooi zou blijven en de lak niet zou "chippen" (ik liet mijn nagels doen voor mijn huwelijk, dus wilde graag mooie nagels). Ik vroeg haar of dat mijn nagels zou aantasten, zij beloofde van niet. Ik heb haar advies toen opgevolgd, maar ik had de volgende dag toch een barst in mijn nagel, de lak was gechipt. Teruggaan voor reparatie kon niet, want het was mijn huwelijksdag, dus ik heb het zelf gerepareerd met mijn eigen nagellak. Je betaalt tien euro meer voor gellak, ik verwacht dan wel dat het langer dan een dag meegaat.
Tenslotte vind ik de sfeer bij Pandora niet gezellig. Waarbij het personeel gezellig met elkaar kletst in een voor mij onverstaanbare taal (Chinees? Japans? Koreaans) doet men alsof de klant niet bestaat en worden er maximaal twee zinnen aan je vuil gemaakt:
1) Wat je komt doen bij binnenkomst en 2) wat je moet betalen, uiteraard bij vertrek. Een schoonheidsspecialist hoeft echt niet de oren van mijn hoofd te kletsen, maar hele verhalen houden onder elkaar in een een andere taal waar ik bij zit vind ik gewoon ronduit onbeleefd.
Toen ik twee weken later terugging om de gellak te verwijderen, waren mijn nagels lelijk en broos. Ik was daar best teleurgesteld over, zij hadden mij immers verzekerd dat de gellak mijn nagels niet zou aantasten. Toen ik dat aangaf werd er een beetje schouderophalend gereageerd. Daarnaast was het voor de dame in kwestie teveel moeite om mijn nagels netjes in model te vijlen 'want ze zijn zo zacht' Ik heb toen ook nog een extra toeslag moeten betalen, voor het verwijderen van de gellak. In totaal was ik dus de prijs voor het verwijderen van de gellak kwijt + de prijs van een manicure, terwijl ik geen volledige manicure heb gehad. De dame wilde immers mijn nagels niet echt netjes vijlen.
Al met al vond ik dit dus een hele teleurstellende ervaring en kom ik niet nogmaals terug bij Pandora!
Rubinia•meer dan 8 jaar geleden
Op zich vriendelijke dames, manicure en pedicure geef ik een voldoende. Werken wel met lage kwaliteit producten en vragen daar behoorlijke prijs voor. Voor flexibiliteit en beschikbaarheid is het meer dan voldoende en bijna altijd plek. Grote minpunt is dat je niet kan pinnen. Overmaken mocht eerst wel maar daar hebben ze nu ook vanaf gezien. Pinautomaat is bij blaak en als je geluk hebt niet leeg na een weekendje markt.
Hygiene twijfel ik ook over. Instrumenten worden alleen met aceton afgenomen en niet gesteriliseerd.
Spreken geen Nederlands alleen Chinees. Soms krijg je het gevoel dat ze zelfs over je praten. Dat stoort echt heel erg. Engels ook heel gebrekkig. Voor mij geen meerdere bezoeken aan deze salon.
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Experience was good but it should be stated at the start of the treatment that they don't take any cards. It's inconvenient when you find out at the end of the treatment, with wet nails and you are asked to walk and find an ATM and come vack with cash.
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Het was snel en goed.
Ik vind heel goed.
Ik zou zeker terug komen
Gr.
Carrine