Zoals in andere reviews gemeld is het geluid van de Basicfit boven de ruimte van de floatcabine vrij storend. Ik had hierover gebeld vantevoren en de medewerker van Pro actief vertelde me dat de indeling daar is veranderd waardoor het nu een probleem is geworden. De ruimte heeft maar weinig sfeer en ruikt wat muf. Het floaten op zich was aangenaam, prettige muziek (de medewerker gaf aan dat je dit wel harder moet zetten). Verschil in prijs tussen treatwell site en ter plaatse is netjes opgelost.
Behandeling door Floaten•Floaten
Karin•ongeveer 5 jaar geleden
GOED
Behandeling door Floaten•Floaten
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Na uitleg cabine erin, weer eruit om mijn bril te pakken, kon het niet lezen. Radio/air werkte niet, de intercom ook niet? Het werd zo benauwd in de cabine dat ik het open heb moeten zetten, werd daardoor wat misselijk. Na 10 min was ik er dus helaas klaar mee.
Bij terugkomst bali meld ik dat het voor mij al voorbij was en kreeg van Proactief medewerkster alleen een 'oh' te horen, geen vragen of medeleven, werd mij ook geen glaasje water aangeboden oid, Heel jammer.
Behandeling door Floaten•Floaten
Titia van der Horst•ongeveer 5 jaar geleden
Geluid/muziek deed het niet, tterwijl dit een essentieel onderdeel is van de beleving. De luchtventilatie was slecht; na 10 min heb ik de cabine geopend gehouden.
Mijn vrouw heeft snel last van deining/zweven in het water; wat haar misselijkheid geeft. Na 15 minuten is zij het floaten door misselijkheid gestopt.
Medewerkers toonde geen aandacht voor haar ervaring toen zij veel eerder de floatingruimte verliet.
Niet voor herhaling vatbaar dus.
Behandeling door Floaten•Floaten
C vd Horst.•ongeveer 5 jaar geleden
Ontvangst en uitleg was vriendelijk. Kamer van de float kabine is een beetje vervallen, er is niet recht geprobeerd om sfeer te creëren. Tijdens de sessie is erg duidelijk de sportschool te horen, voor iemand die complete rust zoekt kan ik hier floaten helaas niet aanraden. Ik heb gelukkig wel genoten