De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

3,9
114 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Zoals in andere reviews gemeld is het geluid van de Basicfit boven de ruimte van de floatcabine vrij storend. Ik had hierover gebeld vantevoren en de medewerker van Pro actief vertelde me dat de indeling daar is veranderd waardoor het nu een probleem is geworden. De ruimte heeft maar weinig sfeer en ruikt wat muf. Het floaten op zich was aangenaam, prettige muziek (de medewerker gaf aan dat je dit wel harder moet zetten). Verschil in prijs tussen treatwell site en ter plaatse is netjes opgelost.
GOED
Na uitleg cabine erin, weer eruit om mijn bril te pakken, kon het niet lezen. Radio/air werkte niet, de intercom ook niet? Het werd zo benauwd in de cabine dat ik het open heb moeten zetten, werd daardoor wat misselijk. Na 10 min was ik er dus helaas klaar mee. Bij terugkomst bali meld ik dat het voor mij al voorbij was en kreeg van Proactief medewerkster alleen een 'oh' te horen, geen vragen of medeleven, werd mij ook geen glaasje water aangeboden oid, Heel jammer.
Geluid/muziek deed het niet, tterwijl dit een essentieel onderdeel is van de beleving. De luchtventilatie was slecht; na 10 min heb ik de cabine geopend gehouden. Mijn vrouw heeft snel last van deining/zweven in het water; wat haar misselijkheid geeft. Na 15 minuten is zij het floaten door misselijkheid gestopt. Medewerkers toonde geen aandacht voor haar ervaring toen zij veel eerder de floatingruimte verliet. Niet voor herhaling vatbaar dus.
Ontvangst en uitleg was vriendelijk. Kamer van de float kabine is een beetje vervallen, er is niet recht geprobeerd om sfeer te creëren. Tijdens de sessie is erg duidelijk de sportschool te horen, voor iemand die complete rust zoekt kan ik hier floaten helaas niet aanraden. Ik heb gelukkig wel genoten
12
1
12
13
14
16
14