Ik vond de behandeling zelf fijn maar diezelfde dag nog kreeg ik een allergische reactie op mijn kin die nog steeds niet weg is. Ook is 1 wenkbrauw niet mooi geëpileerd
Behandeling door Elham•Facials / Gezichtsbehandelingen
Suus•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Great!
Behandeling door Pegah•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Putri Annisa•3 maanden geleden
Geverifieerde review
👌🏾 wenkbrauwen zijn weer mooi 🤩
Behandeling door Pegah•Gezicht threaden
priscilla•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze zijn heel vriendelijk en professioneel. Een aanrader!
Behandeling door Mary•Gellak manicure
Susana•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd heel gastvrij en heel vakkundig. Zoals altijd zeer tevreden!