Ik vond Li op google, dus geen idee waar ik terecht kwam.
Was met openbaar vervoer makkelijk te doen.
Winkel had luxe uitstraling, schoon en netjes.
Li verwelkomde me vriendelijk, het was een korte behandeling maar ga zeker voor wat uitgebreider sessie nog eens terug.
Behandeling door Li•Wenkbrauwen - threaden
Helene van der Have•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
erg goede ervaring, werd zeer aangenaam behandeld. De medewerkers als receptioniste zeer vriendelijk. Een beetje prijzig, maar voor de geleverde kwaliteit en proffesionaliteit zou ik boeken
Behandeling door Samantha•Pedicure
Birgit C.•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Very good experience, I recommend
Behandeling door Li•Facials / Gezichtsbehandelingen
Beatriz•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Always professional! Highly recommended!
Behandeling door Kim•Pedicure
Sarai•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Kim is great! She is very good at mani and pedi and very friendly.