My Lovely Hairdresser thank you for everything I’m happy with my hair 🥰
See you Next time
Styling door Harrison•Highlights - T-section
Daniela•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima kapper, kom zeer zeker terug en ben heel erg tevreden met mijn nieuwe kapsel. Het is een zeer gezellige salon met veel oog voor de mens. Goede koffie en de sfeer is ontspannen terwijl de kappers goed doorwerken
Styling door Shadi•Vrouwen knippen
Dijksterhuis•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een geweldige salon, gerund door 2 bevlogen mannen op een fantastische locatie. Zowel ikzelf als mijn zoon van 7 voelen zich er thuis. we hebben beiden krullen en Shady knipt een mooi model met behoud van de krullen!