De kleur is perfect en mijn haar zit fantastisch.
Shadi doet het fantastisch.
Styling door Shadi•Kleuren - volledig
Mia De Lorenzo•5 dagen geleden
Geverifieerde review
Sinds Harrison en Shadi mijn haar doen, krijg ik altijd zoveel complimenten. Ik ben elke keer weer ontzettend blij met het resultaat! Ze luisteren goed naar mijn wensen, geven eerlijk advies en zorgen ervoor dat ik met een grote glimlach de salon uitloop. Dank jullie wel voor de geweldige knipbeurt en de fijne service. Ik kijk nu al uit naar mijn highlights volgende maand. Tot dan!
Styling door Harrison•Vrouwen knippen
Natalie•8 dagen geleden
Geverifieerde review
He always listens what you want patiently and kindly. I’m so happy with the results. The owners are great as well. Recommended!