Het personeel was heel aardig. Bij mij ging het harsen helaas niet helemaal soepel. Haartjes gingen niet makkelijk weg en moest vaak over waardoor het redelijk pijn deed.
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Ik ben hier mij mijn zoontje geweest voor een knipbeurt. Wat ons direct opviel toen we de winkel binnen kwamen was de verwelkoming en de vriendelijkheid van de mensen. We voelden ons op ons gemak en alsof het leek dat we hier jaren kwamen terwijl dit de eerste keer was. Ze boden ons ook wat te drinken aan.
Mijn zoontje was eerst aan de beurt en hij liet een foto zien zoals hij geknipt wilde worden. Het resultaat was prachtig. Mijn zoontje was er erg blij mee. Ook mijn knipbeurt was helemaal in orde.
Ik had via Treatwell geboekt en betaald, maar ik dacht dat we toch iets extra’s moesten betalen omdat ze goed de tijd hadden genomen om ons te knippen en dat het resultaat erg goed was. We hoefden niets bij te betalen! Eigenlijk hadden we minder moeten betalen dan op we op Treatwell hadden betaald. Ze hadden namelijk een actie.
We konden in de buurt geen goedkopere kapper vinden en dan nog met zo’n goede service. Echt een aanrader om hier je je haar te laten knippen. Wij komen de volgende keer hier weer terug en worden vaste klant 😊.
Styling door Hacer
Ramesh•ongeveer 6 jaar geleden
Top geholpen mooi resultaat
Behandeling door Hacer
Isabel M Rekwest•ongeveer 6 jaar geleden
Mooie salon en ze gaf duidelijke uitleg en stelde mij op mijn gemak
Behandeling door Hacer
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Helaas geen fijne ervaring. Bij binnenkomst was iedereen druk bezig en er kwam niemand naar mij toe, heb mijn jas maar zelf uitgedaan en ben ergens gaan zitten. Toen ik aan de beurt was vroeg men niet echt wat mijn wensen waren, ik heb zelf nog dingen aan kunnen geven. Men is zonder enige aandacht gaan knippen, toen ze klaar was zat mijn scheiding aan de andere kant wat dus resulteerde in nog meer knippen ??? Geen woord gewisseld, geen kopje thee of koffie aangeboden gekregen en op de grond en op de plank voor mij lag het vol met haar. Ik had online geboekt en betaald maar ook toen ik klaar was en ik zelf mijn jas was gaan pakken en heb aangetrokken ben ik uit beleefdheid maar meegelopen richting kassa en zei daar dat ik dus geboekt en betaald had online en dat moest ze nog eerst navragen. Helaas dus heel onpersoonlijk en ik kom hier niet meer. Heel jammer.