Behandeling door Elena (Smart Beauty Lab)•Builder gel manicure
jelena•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Nog nooit zo’n slechte behandeling gehad. Sporen en vlekken van de vorige biab onder mijn nagels, lucht bubbels én er was slijtage na 4 dagen aan de bovenkant van ALLE nagels. Na het bellen werd er gezegd dat dit “normale” slijtage is.
Builder gel manicure
Tamar•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great quality, BIAB has stayed for many weeks
Builder gel manicure
LAURA•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Really happy with the result! The staff answered all my questions clearly, and I felt very welcome throughout my visit. I was confident I was in knowledgeable and professional hands.
Behandeling door Mariam (Pickle nail)•Builder gel manicure