best place! I love my nails and cant wait to try out the other services. everyone is friendly and the place looks great.
Builder gel manicure
Sharona•10 dagen geleden
Geverifieerde review
De behandeling was op zich erg fijn, maar de afsluiting voelde erg gehaast. We begonnen later dan gepland en aan het einde werd de deur door twee collega's opengegooid met de melding dat we nog 1 minuut hadden. Daarna werd er chaotisch opgeruimd met de deur open, waardoor het koud werd. Ook werd de hoofdscan aan het einde overgeslagen en voelden we ons bijna de ruimte uitgejaagd. Erg jammer na zo'n ontspannende behandeling.
Headspa
Jamila•11 dagen geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke medewerker en een snelle behandeling. Benieuwd naar resultaat!
Flori•11 dagen geleden
Geverifieerde review
Karolina did a great job and qas very friendly
Behandeling door Karolina•
PedicureToon alles…
Sh•11 dagen geleden
Geverifieerde review
It was lovely as always, the staff was very helpful and communicative.