Invoelende response van de medewerker in het telefonisch contact. Prettige ontvangst & een effectieve acquisitie …
Behandeling door Cube+ (Cabine 14)•Zonnebank
Ed•ongeveer 1 maand geleden
Ik kwam cabine 9 binnen, ik had mijn jas nog aan en toen ging de bank vanzelf aan . Ik moest mij zelf nog insmeren dus toen ik klaar was stond de bank al op 6 minuten, ik wilde intensief selecteren (zoals altijd) dat ging niet
Ik merkte dat de bank ook niet echt warm werd maar dat komt misschien omdat intensief niet was ingesteld. Ik meldde het bij de medewerkster die n notitie maakte, maar zij begreep er weinig van zij vertelde dat de bank ‘s morgens ook problemen vertoonde.
Behandeling door Fusion (Cabine 9)•Zonnebank
Sylvia•ongeveer 1 maand geleden
Cabine 15 is mijn favoriet dus in het vervolg reserveer ik deze bank.
Behandeling door Cube+ (Cabine 14)•Zonnebank
Sylvia•ongeveer 1 maand geleden
Altijd goed, aardige dames achter de receptie, schoon ☺️