Dame achter de balie had het super druk!! Maar, zoals altijd, was ze mega vriendelijk en heeft ze de zonnebank snel voor mij kunnen regelen, door mee te denken en super netjes schoongemaakt. Super!
Behandeling door iForce+ (Cabine 9)•Zonnebank
Sarah van Winkelhof•meer dan 1 jaar geleden
Muziek staat wel beetje hard
Behandeling door 1200 (Cabine 1)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 1 jaar geleden
Heerlijk
Behandeling door Sunbay Lightvision by Ergoline (cabine 11)•Zonnebank
Ria•meer dan 1 jaar geleden
Erg te vrede. Lieve dame achter de balie die je goed helpt!
Behandeling door 1200 (Cabine 1)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 1 jaar geleden
Een grote punt van verbetering: Dat de klantenkaart in elk filiaal gescanned kan worden, zodat het zontegoed ook overal gebruikt kan worden. Klanten zoals ik nemen juist een zontegoed, maar onbegrijpelijk kan dit tegoed niet in een ander filiaal (dan het filiaal waar je officieel geregistreerd staat) gezien worden en kun je het dus ook niet in elk willekeurig filiaal gebruiken. Ik hoop dat jullie dit veranderen.