De zonnebank zorgde ervoor dat ik veel zon voelde en ‘warmte’ op mijn gezicht. De rest van de zonnebank was zeer koud en ik lag daar echt heel erg kou te vatten. Bij de vraag (na drie minuten) of ik een andere zonnebank mocht kreeg ik als reactie dat ‘ze mij niet kon overzetten op een andere zonnebank’. Omdat dat niet kon met het systeem.
Zo jammer. Ik kom hier al jaren en moet nu overstappen op een andere zonnebank locatie.
Behandeling door iBed 1300 (Cabine 7)•Zonnebank
Lotte•10 maanden geleden
Reservering gemaakt, om vervolgens te horen dat de bank bezet is en dat je er geen gebruik meer van kunt maken omdat ze dan 5 minuten te laat sluiten. En het meisje achter de balie wil ik helemaal geen woorden aan vuilmaken. Na vele jaren daar vaste klant te zijn geweest zien ze mij voorlopig daar niet terug.
Behandeling door iForce+ (Cabine 8)•Zonnebank
Lukas•10 maanden geleden
Prima ervaring, kreeg niet echt een uitleg terwijl ik zei dat ik er voor het eerst was maar alles wees zich vanzelf wel. Schoon, vriendelijk personeel.