Allereerst: de salon heeft mijn ontevredenheid serieus genomen : ik mag terug komen voor 2e behandeling zonder extra kosten. Dat is een hele klantgerichte actie. Toch deel ik graag mijn mening om er voor te zorgen dat de kwaliteit in de toekomst beter wordt:
1. Ik werd geholpen door jongedame die het nog moest leren, vriendelijk maar onzeker. Gaf mij niet het gevoel dat ik in goede handen was bij een professional; ik vond het zelf spannend maar daar lag niet de nadruk.
2. De ruimte kan niet worden afgesloten. Je zit in een oncomfortabele houding: met een bit in. Ik hoef, net als dat ik onder de zonnebank ga, niet publiek gezien te worden. Als mensen naar het toilet gingen keken ze altijd even om het hoekje.
3. De senior in de zaak ging een sales gesprek aan met een andere klant. Deze dame had veel vragen. Ik ook. Daar ging het echter niet om. "Deze mevrouw kijkt even mee". Ongevraagd. "Ja kijk maar even, dan spuiten we hier gel in." Pas toen ik aangaf dat ik geen behoefte had om half Voorburg mee te laten kijken werd het sales gesprek op een andere plek voortgezet.
4. Het resultaat was minder sterk dan gehoopt. Omdat ik hier niet tevreden over was is aangeboden een tweede behandeling uit te voeren, een week nadien. Dit staat gepland.
5. Ik heb geen advies gekregen over welke voeding ik de rest van de dag mocht gebruiken: wel of geen gekleurde gerechten ?
6. De senior komt de junior helpen, maar trekt pas na enige tijd handschoenen aan. Met blote handen aan het bitje en de spuit.
Kortom, een kritische klant die niet helemaal happy is met de behandeling. Mijn advies zou zijn: schoenmaker blijf bij je leest. Geef je klant het gevoel dat hij bij jou in handen is van een vakman.
Hanneke•bijna 8 jaar geleden
Super vriendelijk! Goede uitleg en de stoelen zitten zo lekker dat je bijna in slaap valt. Half uurtje is zo om en je tanden zien er mooi uit!