Always happy to visit them for facials and other treatments
Behandeling door Salon 8•Facials / Gezichtsbehandelingen
Gillian•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb even gewacht met mijn review schrijven tot de resultaten goed zichtbaar waren, maar wauw! Ik kom al langere tijd bij jullie maar dit was echt de beste gezichtsbehandeling voor mijn huid. Niet normaal hoeveel verbetering ik zie! Ik ben er zo blij mee. Daarnaast heb ik ook ontzettend goed advies gekregen over de producten die het beste bij mijn huidtype passen. Echt heel erg bedankt! Ik kom zeker weer terug.
Behandeling door Salon 6•
AcnébehandelingToon alles…
Anna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende salon waar je ontzettend vriendelijk wordt geholpen. Ze denken met je mee en geven goed advies. De pedicure is uiterst zorgvuldig uitgevoerd.
Behandeling door Salon4•Gellak pedicure
Karmijn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer een prettige behandeling hier gehad. Heel fijn!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Mirte•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Always great service! They keep my eyebrows so clean