Beste The Beauty Club,
Ik ben vanaf eind 2017 bij u klant geworden. Alles ging goed tot het moment dat er irritatie plekken en rode vlekjes rond mijn ogen en plekken op mijn hals kreeg(kort na gebruik producten van Me Line ). U heeft in het begin toegegeven dat de rode en irritatie plekken rondom de ogen op mijn hals door de peeling van het product Me Line kwam, omdat deze erg sterk zijn. Gedurende afgelopen 4 maanden is dit probleem niet opgelost en werd aangegeven dat ik een allergie heb en werd naar een dermatoloog gestuurd. Ik heb uw advies gevolgd en uit de resultaten is gebleken dat ik GEEN allergie heb. Wat mij betreft komen de irritatie/ rode plekken en vervelling door jullie producten / behandelingen. Gedurende de hele tijd heb ik alle adviezen opgevolgd. Jullie hebben geprobeerd om eea met coulance behandelingen op te lossen. Echter er is nooit inhoudelijk op mijn klacht gereageerd, geen tijd genomen om mij en klachten aan te horen vanwege de enorme drukte. De enige reactie de laatste tijd was dan ook dat ik een allergie zou hebben.
Ik wens jullie verder veel succes met de nieuwe locatie en nieuwe klanten.
Met vriendelijk groet ,
Nika
N.A.•meer dan 5 jaar geleden
Weer heel goed en vriendelijk geholpen. Dit keer door Linda
I.v.•meer dan 5 jaar geleden
Vorig week kwam ik er voor het eerst en wilde een oogpeeling. We maakte een huidscan en ik vertelde over mijn huid problemen. Ik kreeg wat samples mee om te proberen en werd er super gelukkig van. Mijn huid is in die paar dagen al duidelijk verbeterd. Dit had ik nooit verwacht. Vooral omdat ik alleen voor een oogpeeling ging. Maar mijn hele gezicht is erg vooruit gegaan. Ik ben een blije klant.
B.A.•meer dan 5 jaar geleden
Ben weer geweest en super!!!
Wat ben ik trots op Sibel. Van veel kennis naar heeeeel veeeel kennis en dat ze dat elke keer weer bij houdt met trainingen en cursussen! Knap!! Echt een vakmens!! Als je niet hierheen gaat mis je zoveel verzorging en uitstraling.
Nogmaals dank je wel Sibel.