Jos kan niet een cleane mooie taper doen. En niet eens gelijk aan knippen
Styling door Josseph•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had een afspraak om 14:45 uur. Iedereen was aan het eten, dus werd me gevraagd te wachten. Na meer dan 10 minuten wachten kwam er nog steeds niemand, dus ben ik weggegaan omdat ik niet langer kon wachten. Een klant laten zitten eten is niet erg professioneel.