ik was hier voor de eerste keer. op zich was er niks mis mee maar ik vond het allemaal erg onpersoonlijk. ik ben absoluut geen fan van 'kletspraatjes' onder het knippen en dat is dus ook niet wat ik zoek maar ik ben bij mijn vorige kapsalons gewend dat degene die je helpt zich in ieder geval even voorstelt zodat je weet met wie je te maken hebt. dat deed deze kapster niet, ze vroeg ook helemaal niet hoe ik het geknipt wilde hebben, gelijk naar de wasbak en na het wassen wilde ze eigenlijk gelijk gaan knippen zonder dat ze wist wat ik wilde. ik heb toen zelf maar gezegd wat de bedoeling was voordat ze de eerste schaar erin zette.
verder vind ik koffie uit plastic bekertjes eigenlijk niet meer kunnen. je gaat toch ook een beetje naar de kapper voor een heel klein beetje 'welness-gevoel' dat had ik hier helemaal niet. ik stond binnen 20 minuten weer buiten, geföhnd en al.
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Goede kapperszaak, leuke en goede medewerkers. Ze zijn allen service gericht en ze kunnen allemaal goed knippen. De eigenaar is aardig, service minded en tevens vakman in zijn vak. Ik ben nu voor ongeveer 2 jaar vaste klant.
Rinaldo•ongeveer 8 jaar geleden
Uitstekende en vriendelijke behandeling.
Zit er weer netjes bij.
Dick•ongeveer 8 jaar geleden
Jammer dat de afspraak 25 min uitliep de wachtruimte zat vol moest je eerst staan het was erg koud dus een kopje koffie zou wel fijn zijn bij binnenkomst maar deze kreeg ik pas bij weggaan heb niet kunnen opdrinken laten staan . Bij zo een luxe kapsalonverwacht ik wel een ??En niet een plastic beker weer niet of ik er nog een keer zou langsgaan Mijn haar was gewassen maar niet meer condiotioner dus heel stug was moeilijk kambaar.
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Toon reactie salon...
Slecht je maakt een afspraak en je moet dan nog een uur bij elkaar wachten.we zijn weggegaan en zitten nu bij een ander waar we wel meteen geholpen kunnen worden.