Super lieve vrouw, heeft m’n gellak keurig verwijderd en gaf tips om m’n nagels goed te verzorgen.
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een topper weer super mooie nagels
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Coby•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I love coming to this salon. As usual, Rosa is super professional and does everything in the most detailed and caring way possible. She and her husband are always so welcoming and guest friendly. I love this place!
Behandeling door Rose•Nagelversteviging
Stephanie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige lieve hardwerkende vrouw!
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Nicolette•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig deze salon.
Altijd vriendelijk en hartelijk.
Goed en vakbekwame vrouw.