Onze geplande massages konden door storm Poly niet doorgaan zoals gepland. (Openbaar vervoer was gecanceld en een collega kon er niet geraken)
Onmiddellijk werden wij op de hoogte gebracht en werd er gezocht naar een oplossing.
Fabienne was uitermate vriendelijke en kon ook écht goed masseren. Het was echt een top ervaring!
Ontspanningsmassage
Evelyn•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne massage, ik kom hier vaker :)
Ook is Robin altijd vriendelijk en hij laat zien dat ‘ie verstand heeft van zijn vak. Tot de volgende keer!
Behandeling door Robin (M)•
Therapeutische massageToon alles…
K. K.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste behandeling voor mij en wat was het heerlijk. Zeker waard om nog een keer te gaan
Lichaamspakking
Eva•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekend
OntspanningsmassageToon alles…
Haaksema•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Op zich was het een positieve ervaring.
Wat minder was , was het feit dat de schoonheidsspecialiste moest fluisteren omdat er naast ons een massage plaatsvond. Dat was voor mij als klant een beetje vreemd , maar zij kan hier niets aan doen.
Haar werk heeft zij wel goed gedaan.
Behandeling door Daniëlle (F)•Vrouwen harsen - gezicht