Great service and good procedure! Very happy with it!
Behandeling door Kimia•Wimperlifting
Iris•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk, goed geknipt en zeer goede prijs vooral voor amsterdam
Styling door Maryam•Mannen knippen
Joppe•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn dochter van 13 is hier geknipt. Ze had een foto mee van wat ze wilde en dat is heel goed gelukt. En meisjes van 13 zijn snel kritisch 😀
Styling door Maryam•Meisjes knippen
Faye•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Elke keer als ik in de spiegel kijk kan ik wel huilen! Ik had een afspraak voor haarkleuring (uitgroei) en knippen. De verf werd slordig aangebracht, geen bescherming van mn huid dus ik had overal verfvlekken. Restant van de verf werd op mn hoofd gekwakt (E10 extra!).
Mijn mooie lange haar is stukken korter geknipt tot net op de schouders (voor “volume”) en ook nog eens in ongelijke stukken.
Na 2x wassen was ook de verf er al uit, vermoedelijk spoeling of slechte verf!
Ga hier niet heen!!
Styling door Maryam•
Vrouwen knippenToon alles…
Marloes•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor de verandering wilde ik een keer wat volume en slag in mijn supersteile en fijne haar. Na een behandeling met permanentrollers zit er inderdaad een soort van slag in en zit het voller. Al met al ben ik heel tevreden en krijg ik complimentjes 😊